August 25, 2012

SELAMAT HARI RAYA

Salam

Selamat Hari Raya gua ucapkan kepada semua reader2 gua lah ye! Yang tak bace pon gua wish gak...Jangan tanye gua, ape rase raya nie.. Gua rase cam biase, solat sunat Hari Raya kat Masjid kat KL, makan rendang kat KL, makan lemang kat KL, duit raya kne pau kat KL, mandi sunat Hari Raya kat KL, serba-serbi KL la gua nie...hahaha! Tapi tahun nie, gua tension..apesal jalan raya kat KL nie banyak kereta?? Ini gua stress..cilaka..

"poie la balik kampung..ekau duduk KL nie buek apo?" (terngiang-ngiang suara makcik gua kat Melako tuu.. Gua pon balik la pada hari raya ke 2..dengan mak bapak gua pon sume gua angkut...
Gambar-gambar nie gua kredit kat diri sendiri jer la...da gua yang jadi jurugambar ketika nie...sedikit sebanyak, gua macam tak percaya tengok perangai mak gua jadi sporting habis beb! gua terkamjat di situ...(bagi yg kenal mak gua, mesti taw die garang baik...hehehehe) Tapi gambar gua skit pon tarak..sedih di situ..ye la, dah gua yg duk pegang kamera tak kasik lepas...haha!

Anyway, (aisehmen..omputih plak) bagi gua, raya merupakan hari kemenangan bagi kita setelah kita sume dah pose selama sebulan di bulan ramadan..dan gua dah pon menang..korang macam mane?

Pesanan mak gua, "tahun nie ekau nak bagi berapo duet ghayo kat omak?" gua terus hentak kepala ke dinding.......dush! dush!