August 8, 2012

Menulis lagi

Akhirnya, gua agak terpanggil untuk menulis lagi. Entah, nak kate ade peminat, gua rase xde. Tapi nie la akibat duk stalker blog2 orang lain, then i'm asking myself, why shouldnt aku menulis lagi. Mencari tercari-cari tercuri-curi idea tuk gua tulis. Menculik sepatah dua kata dari member2, 'do what interest you, then the money will come' and yeah, somehow for some reason, tak salah kalo kite teruskan dengan apa yg kita suka. Cuma, kadang2 kita still mencari alasan untuk tidak melakukan ape yg kite nak buat. (gua nak tulis nak 'wat' tapi rase sedang elok kalo tulis 'buat')

Nah, gua sajikan korang dgn tudung saji..haha! sedikit gambar yg sedikit nie...'jimat letrik' kate mak gua.. Ikhlas gua dan rakan2 buat demi menjayakan hari perkahwinan si dia bersama insan tercinta!

Nak banyak2, korang like fb nie - kay ferra studio tengok la kat situ, agak2 ade one, two jus yg cun2, like la ek!

--> Tengah melayan street dance 2, aisehmen! tergelek-gelek dorang nie!

No comments:

Post a Comment