August 8, 2012

Berbuka Satu --> Hotel Istana

Tajuk nie bukan bermaksud gua baru puasa sehari untuk tahun nie. -____-' Da berkali-kali da pon, cume for this year, nak gak aku share antara pengalaman berbuka kat Hotel ! Kelas kau ! This is one of the famous hotel in town, dow ! Hotel Istana (jerr..!) Yela..tapi famous sebab dari hotel nie, korang leh akses ke hampir semua tempat dalam kL nie..so, pelancong-pelancong asing (macam aku..haha!) normally akan pilih hotel-hotel cenggini ler...rate die xla mahal sangat for 1 night, bagi aku average, cume kalo ko budak bijak, ko tak terus walk-in.. itu bingai namenye..kompom la rate walk-in mahal, dow!~ Nie aku tunjuk map ! Jangan tanye how to go there !

| credit photo to Hotel Istana |

Dan kali nie, gua pergi dengan rakan-rakan sepejabat (pang!..ayat gua sekemaaa) Dan kali nie, gua ingatkan dapat makan kat Urban Scape..tapi rasenye, Taman Sari Brasserie nie pon dah berseri-seri..hehe..(kalo lu paham maksudnye lah ye!)

| credit photo to Hotel Istana |

Part tak best, gua langsung xsnap gambar makan-makan..teruja baii..!! Alasan untuk gua yang bizibodi nak try sume makanan..haha ! Tapi sempat gak gua snap sebijik dessert, for me, unik..kesedapan die jgn ckp la....Perghhh.....!

Amaran gua : Jangan Korek Hidung, Nanti Batal Puasa !

No comments:

Post a Comment