June 16, 2011

Suzuki Vitara for Sale!!!

Hey guys! this is a MEGA SALE..(mak aih..aku ckp omputih plak)
Geng, nie aku nk jual kete kesayangan aku la...
Sesape nk leh PM jer aku ehk...
Usha la skali details die..ala, tgk jer pon xsalah kannn.......







Suzuki Vitara 1.6L (Auto) '96
Maroon Colour, 2 Doors, 2 Wheel Drive,
100% Accident Free, Condition Tip Top

RM15,000 (Can Nego)

So,ape lagi tggu..kalo nak, roger keh..leave ur comment here...
Akan aku balas secepat yg mungkin!!!
Chill out!!!

June 15, 2011

Kajian Masa Bosan!!

Haa..mesti korg xsangka kan yg aku nie rajin mengkaji..
Sebagai seorg profesor tahap tadika, aku memang suke mengkaji hujan..
ANda tidak percaya? mari aku tunjukkan jenis2 ujan kat kl..



Ini hujan gemok2..



Ini hujan kurus2...




Ini hujan ade kurus2 dan ade gemok2..

Nampak?!!! aku da ckap aku mmg seorg pemerhati yg geniuss!!!
hahaha...nmpak sgt yg aku da bosan...hahaha..nah..korg tatap la ujan nie..
BUkan slalu ade org dlm blog nk bagi ko tgk gambar ujan..kan?kan?

Moral: Kalo ujan emas di negeri orang, ujan perak dan gangsa katne ehk????

June 14, 2011

Wargghhh.....!!!

So penat la..tido lame sangat weh..
sorry la geng..xde entry best nak wat la...
Nannti kalo ade story mau cherita, aku roger la..
eh lupe..KL Gangster best la..sape tah ckp xbest...best derrr!!

Moral: Jangan tido sampai petang!!!

June 12, 2011

Penat Giler!!

Haish..penat gak yer jadi photographer nie...huhu..
Tapi xper..sebagai hobi di masa lapang, memang aku suke mencapture moments yg best..
Tahniah kat abg sedara aku sebab da kawin..akhirnyer kawin gak die...haha
untuk korang..nah!!



Dari sebuah cinta...



ke taman yang bahagia...

Tahniah bro! semoga berkekalan ke anak cucu!!!

Moral: damn! asal aku plak yg jiwang nie!! hahah..

June 7, 2011

Congrats Fairuz Fuzyana!

Haisshhh...betul-betul bizi la smpai aku lupe nk upload entry nie..hehehe..
ape ape pon congrats to one of my great friends!!!

Tatapilah dengan indah!



posing maut tu!!!




seronok benor ko yer!!!
Anyway, gudluck my pren!! wishing u have a best luck in life..

moral: aku rase seronok lak jadi penganggur nie..haha