October 26, 2012

Nakal

Korang pernah jadi nakal tak? Mesti pernah kan! Gua gak tak terlepas dari hidup dalam kenakalan..dan sedang gua belek-belek gambar lame, gua terjumpe plak aksi-aksi yg gua leh cakap bodo sangat la..asal gua cenggini??? Entah..mungkin gua hidup dalam serba lembab waktu nie..dan gua xtahu nak tangkap gambar camner...Tengok la tu...da macam monyet!!!

Sebelah tu member a.k.a Manager mase gua keje Baskin...Emi or gua panggil Tan (singkatan kepada Setan..haha)..Itu takpe lagi..nie korang tengok gambar seterusnye..gua dah malas nak cakap camner kat diri gua nie...

Konon-konon gua dengan Tan nak jadi Masked Rider..tapi kitorang xde bajet, so gua g la rembat penutup mulut tu abang yg sembur asap nyamuk tu...(fogging)..

Hehe..rupenye gua baru ingat, gua tangkap2 gambar camnie sebab mase nie gua baru beli henpon canggih yg camera 3.2 megapixel..cybershot beb!! haha..mungkin dari sini baru gua sedar, ini la titik permulaan gua minat dengan photography.... dan mungkin gua rase nak delete sebab gua xjumpe sebab munasabah kenapa gua amik gambar pose macam nie...!! Itu takpe lagi...gambar last nie, sumpah gua cakap, macam budak xhabis belajar sekolah rendah !!

Baik lah..gua mengakui yg gua seorang yang sengal waktu nie....dan Tan gak sengal sebab layan gua....hahaha!