October 21, 2012

Kawan Yang Kahwin

Hehe..gua tergelak bile gua bace tajuk entry gua..gua semacam mempunyai sejenis penyakit pemalas untuk berfikir dan memberi tajuk cool-cool kat setiap entry gua..ah, lantak! Janji gua paham! Tak paham, leh tanye gua..senang..haha..Tapi tu sume xde kena mngena dengan entry gua kali nih...

Ini entry gua...jeng, jeng, jeng... Tahniah kat seorang kawan gua, (pompuan) yang dah berjumpa kekasih hati lalu berkahwin..dan gua ingin la nak share gambar-gambar dorang nie kat korang...yela, mane tahu kot2 korang plak teringin nak kahwin...gua dapat pahala, sape xnak ye tak?!

Syikin, (nama sebenar, adalah seorang kwn gua ketika gua belajar) dan Asraf (gua kenal die lepas die kenal gua, boleh?) telah berjaya melangsungkan perkahwinan pada 3 or 2 bulan lepas! Haha...sumpah gua lupe tarikh dorang! Dan gua gak merupakan salah seorang dari photographer untuk majlis dorang..hehe! Dan oleh kerana gua nie seorang yang lembab, da lepas beberapa bulan, baru gua bajet nak upload kat blog (konon2 gua nak gak terasa diri nie sebagai blogger)..Jadi, ini lah gua bagi 3 keping gambar sebagai tatapan! Perhatian, dorang sangat kacak dan jelita..Zasss!
Yang atas nie Bride! Yang bawah nie groom! Ayat mudah nak paham, atas pengantin betina, bawah pengantin jantan..paham?
Yang nie, gua satukan dorang...(jangan salah faham maksud gua) gua satukan dorang dlm gambar jer..

Gua rase suke betul sepanjang gua terlibat dalam majlis dorang nie..kenape? Sebab dorang nie gua rase sangat lah cool dan gila-gila..asal gua mintak posing, aiseh..posing aje..jadi gua rase sangat best sebab gua dah xpayah nak ajar-ajar..gua pon bukannye reti mengajar....kuikuikui...

Dan ketika part gua tengah edit-edit gambar nie, mak gua, cam biase, suke skodeng ape yg gua tengah buat dalam bilik bujang gua..lalu die pon bertanya,

Mak gua: Adik, ekau tatap gambar sapo tu? Bini orang ke?
Gua: Ini kawan adik yg kawin hari tu la..adik edit kan gambar jer..
Mak gua: Ooo..ingat kau dah hilang akal!

Pap! Pap! 2 kali gua tepuk dahi...habis kemerahan dahi jendul gua....ape muke hensem gua nie nampak cam desperate ke???? Terus gua kurung diri dalam toilet! Sambil tu gua melepas sekali..............Sekian!

No comments:

Post a Comment