September 23, 2009

sapE katE rayE kaT kL Tak bEsT...?


aduusss..sinis aku terdengar owg2 cakap kalo raye kat kl xbest..
eeiii..kowg tak taw..kalo raye kat kl..kl nie cam kite yang punya..
tapi.....mEmang Tak Best....hahahha....
mmg ar sedey dO...xpe2..aku kne kuat semangat gakk..!
tgk la pic aku dan family mengile selepas semayang raye..
taraaaa...



Jangan Tiru aksi iNi..(Untuk Budak Bawah Umo, Bawah Meja Or bawah KatiL)




kacak tak kami..???
muehehehehhe...
tapi oleh sebab da bosan sangat..esoknyer kami terus ke kampung....
betOl..kat kampong memang meriah... meriah la sangat...
nak taw ape yg meriah..??
kereta...sbb JALAN SUME JEM..!
ish..aku xpaham la... jalan raye da besa..tp jEm gak....
(err..aku la plg byk ttdo ketike jEm itU..)
tapi xpEr...namPak la gak Umat Islam taw nak samBut hari raye dengan penOh merIah..
cuMe bile da bEsa nie..kurang ar skiT mOod Nak raye nie...
weLLL...lUmrah ma...

Pic kenaNgaN uNtuk akU...




sekian..mr kay melapOrkan uNtuk tV-tV yang rOsak di kEdai eLektrik....
timE aCiH...

No comments:

Post a Comment