September 23, 2009

arrggghhhhh....shOpink raye..!



Dengan lanGkah pEnOh semanGat Ultraman, kami telah menjalankan misi PentinG iaitU mencari baju-baju dan seluar serta stokin untuk dipakai ketika berhari raye di beberaPa TempaT di KawasAn Kuala LumPur......

setelah sekian lame berjalan-jalan dan ayah plak mule menyanyi lagu sakit kaki yg dipopularkan oleh abangku sendiri, pemandangan kami anak beranak terhenti seketika...
kami seperti berada di dunie lain....sUnggUH mEngasyiKkan...
WOW..!
maka, terpakse la kami mengambil gambar...
lihatlah aksi kanak-kanak kami....(hak Cipta Terpelihara henPon abg akU tAw)
surprisE...!




bapak aku stat dulu... Omak, tengOk ayah nie...! posiNg ovEr plak..!



ye..aku taw..abang aku ensEm.. kepaDa para-para kakaK iPar, "siLa rasUah sayE" timE aCiH....



mEsti aR akU knE mEncaPap... niE kaN Blog aku...
mueheheeeeeee....

...bErsaMbung di Edisi raye taHOn dePan plak...

No comments:

Post a Comment