September 17, 2009

Raye Datang Lagi..


Aiyoookk..raye datang lagi..
tapi kali nie bbeza skit..
nak taw naper..??
Sebab AKU XBELI LAGI PAPE BARANG RAYE PON..!!
waaaa...sedeynyer...!!!
mak, ayah..tOlong ar..pahami la anak mu yg seKo nih..
jiwa den terseksa nih....

xpe2..sok aku balik KL akan ku pastikan segala barangan
raye dibeli..muahahahha...(ckp cam aku duk jaoh jerr...)
dush2...!!

Time raye camnih ar aku mule ar teringat kat kampong..
tp... aku jarang balik kampong...so, nape aku teringat..??
ahh..aku nak ingat gak..aku pon ade kampong gakk..!!
kecik2 dulu aku terer taw men mercun..bawak datang la ape jenis
mercun pon..sume aku pakar la...(tapi adik sedara aku lagi pakar..)
xpe2..aku pon pakar gak..well..biase la..xnak mengalah..!

eemmm..windu kat kuih2 raye..paling aku suke lemang.!!
eerr..lemang bukan kuih eh..??
xpe3..aku suke gak...pastu aku suke kueh baulu gulung...
bak kate wan..TERBAEK GILER...!!
malangnyer kuih tu da susa nak carik....

hmm..korg dulu mesti suke kumpul duit raye kan???
kan? kan? kan? aku xde la suke sgt tapi kalo da rezeki, rembat ajer...!!
muahahahhaaaa....

tapi skang bile da besa2 nie..raye bagi aku da xmeriah sgt...
ye ar..duet raye da xdapat...baju raye pon cam baju g jalan2 lepak kat times..
kueh raye?? kueh tunjuk banyak laa...nak??? meh dtg uma..
waaaaa..sedeynyer...!! raye da xmacam dulu..iklan raye pon da xbesh da...
pape pOn..wish ucapan ari raye la plg besh sejak berzaman2...
sO, camat ari raye aidilfitri...maaf zahir dan baTin..
(sila letak duit raye anda di ruangan komen...time acih..)

Psst: rayeku kali ini bersame kamOo...





muehehehheheee....:-)

No comments:

Post a Comment