September 11, 2009

new day...




Em..xtaw la nak upload ape kat sni..
nak cite pon tkot korg t ckp aku nie xtaw malu..
skit2 nak cite kat sume org..aku bukan macam tu..
tp kadang2 kite perlukan tempat tuk luah ape yg kite
feels kan..tp xpatot kalo kat blog..blog nie adalah tempat tuk
meluahkan idea-idea yg perlu didiskusikan..anjakan paradigma
mentaliti blogger2 perlu diubah...(err..kalo aku sorg jer yg semangat, bek xpayah..)

well..ari nie aku dpat pengalaman baru..
tp aku xnak cite..malu seh..!!
wakakakaka...
juz nak bgtaw kat korg sumer...idop nie kdg2 kite kne give n take...
jgn taw mencapap tapi xreti wat keje..kite kne tunjuk byk effort...
kne rajin sacrifice kan diri...bese la...lumrah hidup..
tapi yg pelik skang nih..asal aku kne penyakit IMSOMNIA...!!!
tolong ar..gile xtahan aku..tiap2 lec sume tegur..argggghhhh!!!!

kpd yana..kalo ko da jumpe blog aku..hahaha..aku nak gelak kat ko..
da sekian lame aku follow blog ko..
sejak dari second entry lagik..wakakkaakaka....bese la..dulu kan setan..
skang da baik..don wory...no hearts feeling pon..

sekian sajer report dari aku..
cyg, i mish u...
muehehehheheeee...
mak...! tunggu den..t den balik yo..!!
ciaO...

No comments:

Post a Comment