May 23, 2009

mEh jaWab tEpOn...!


Tak tahu ler selame nie kan betul ke tak cara korang semua jawab tepon
Mungkin ape yang korang selalu buat salah... dan kebanyakannye sama..
Tak terpikir kah korang nak jawab dengan betul..??
Ape kate korang cube tukarkan sikit jawapannye..Muehehehe...


1. Soalan: Hello, may i speak to Encik Helmi please?
Jawapan: Sorry.sini bukan balai polis.

2. Soalan: Hello, siapa disana?
Jawapan: Ntah..saya kat sini,mane le saya tau sape kat sane..huhu..

3. Soalan: Hello, boleh saya bercakap dengan bapa awak?
Jawapan: Nak cakap, cakap je ar..watpe tanye saya pulak.

4. Soalan: Hello, boleh sambungkan ke nombor 999?
Jawapan: Maaf cik,nombor tak boleh disambung, hanye boleh dicampur.

5. Soalan: Hello, mak ade rumah?
Jawapan: Mak takde rumah. Ayah ade. Rumah nie ayah yang beli.

6. Soalan: Hello Ali, buat ape tu?
Jawapan: Kan saya tengah bercakap ngan awak kat tepon ni..hish.!

7. Soalan: Boleh saya bercakap ngan Faiza Laily?
Jawapan: Maaf.nombor yang anda dail tidak mahu memberikan
perkhidmatannyer... t.q.!

8. Soalan: Hello, tolong panggilkan Abu. Saya nak bercakap dengannya.
Jawapan: Sila panggil sendiri. Saya sibuk.

9. Soalan: Hello......
Jawapan: Hello. rumah terbakar disini. Anda ingin mendaftar???

10. Soalan: Hello, saya nak tumpang bertanya...
Jawapan: Maaf. Ini bukan kaunter pertanyaan.

11. Soalan: Hello, betul ke ini nombor 8884412?
Jawapan: Sila dail sekali lagi. Kalau saya jawab betul le tu…

12. Soalan: Assalammualaikum...
Jawapan: Waalaikummussalam..(Tupp!terus letak tepon.salam kite wajib jawab)

Agak2 nak kene LEMPANG LAJU2 jawab ler macam tu......Hahahaha!