April 7, 2009

JangaN bErcHenTa kaLo Tak MampU


Artikel ini telah dikongsikan oleh Untouchable di Forum Tentang RagaM Dalam bErciNta..

Hari tu ayang tanya tang mane kite sayang kat ayang. Time tu kite tak dapat nak jawab. Semalam ayang merajuk ngan kite, kite dah penat nak layan. Ayang call kat kite, kite malas nak jawab. Tang mane erk kite sayang kat ayang? Semalaman kite duk pk soalan tu. Pernah ke?Maybe tak sedalam cinta Titanic atau Taj Mahal. Sayang kite kat ayang sangat la kerdil. Sebab tu la ayang selalu merajuk erk? Tak tahu la,setahu kite:
1. Sebelum kite kenal kat ayang, setiap Sem kite dapat Anugerah Dekan.Bile dah kenal ngan ayang, setiap sem kite repeat paper. Sebelum kenal ngan ayang kite belajar pakai duit biasiswa, lepas kenal ngan ayang,keluar makan lagi nak mintak duit ngan emak kite..
2. Kalau ade 1 buah epal, kite bagi jer kat ayang Kalau ade 2 buahepal, kita bagi yang besar kat ayang..
3. Kalau kite makan ikan, ayang makan tang badan ikan tu, kite makan tang kepala ikan tu je..
4. Ayang ni tak la cun sangat, tapi kite tak pernah kutuk ayang tak cun. Tapi kite yang hensem ni ayang lagi nak kutuk ngan member depan kite, kata kite tak hensem langsung. Erra Fazira berlalu depan mata, kite diam je. Takut kalau puji kang ayang marah. Mat Indon duk depan Sogo ayang gi ngorat time kite gi tandas. Siap mintak nombor tepon depan kite lagi..
5. Kalau keluar ngan ayang, ayang slumber nak makan Starbucks, kite tipu kite dah kenyang, padahal bile dah sampai kat umah kite makan megi..
6. Sebelum kenal ngan ayang., kite tak pernah ade girlfriend. Selepas ayang kenal ngan kite, genaplah koleksi ayang ada 20 boyfriend kesemuernya. Kite tak pernah marah ayang playgirl, dah tu ayang kata kite cam sami buddha..
7. Kalau ayang rasa nak cium kite, ayang cium terus tak pernah tanye p0n. Tapi bile kite rasa nak cium ayang, lepas tanye lagi nak kene reject..
8. Ayang selalu pukul dada kite, tampar muke kite, cubit peha kite, kite tak pernah tengking sekali pun, apatah lagi nak cubit, nak tampar, nak pukul..
9. Pernah ayang tanya kalau ayang jatuh cinta ngan laki lain, kite nak buat ape. Kite kate kite nak bunuh laki tu. Tapi bile kite tanya kalau kite jatuh cinta kat pompuan lain, ayang nak buat ape, ayang kata nak bunuh kite, emak kite, ayah kite ngan nenek kite..
10. Kite beli mask Clinique ngan ayang harga RM300 kite kate harga RM30. Ayang beli jam tangan kat kite harga RM30 ayang kate hargaRM300..
11. Setiap kali berjumpe kite bagi hadiah kat ayang, tapi setiap tahun birthday kite ayang kate dah lupe..
12. Kite rosakkan headphone walkmen ayang, kite ganti satu discman baru. Ayang rosakkan kerete kite, ayang buat derk je..
13. Sekali ayang demam, kite kene diet 2kg nak jaga ayang. Sekali kite demam, ayang tambah berat 2kg sebab abiskan makanan kite..
14. Kite tak pernah kata ayang pendek,ayang marah kite tinggi sangat,member ayang ketawakan ayang..
15. Ayang datang umah kite, kite tido sofa, kite datang umah ayang,kite gak yang tido kat sofa..
16. Mak kite belikan rantai Tiffany ngan ayang. Mak ayang tak pernah ajak kite makan kat umah ayang walau sekalip0n..
17. Kucing umah kite bersalin, kite bagi anak kucing yang paling cute kat ayang, 2 hari je ayang bela, kucing tu dah mati. Ayang tak kate pape pun. Ayang bagi ikan emas yang dah nak mati kat kite, 2 hari kite bela dah mati. Ayang kata nak bunuh semua anak kucing kite..
18. Ayang kalau nak pakai duit kite,terus ambil takyah bagitau. 30 ke 80 ke seratus ke selagi wallet kite ade duit. Aritu kite nak pinjam 10ringgit sebab terlupe bawa wallet, ayang kate kite kedekut..
19. Birthday ayang kite tak pernah terlupe. Birthday kite arini ayang tak pernah ingat...
20. Sebab kite ayang jadi chantek, tp sebab ayang kite jadi hodoh ngan sakai...