September 20, 2012

SURATKHABAR

Secara tak langsung, gua tak sedar yang muke gua masuk paper akibat gua pegi join Celcom Cupcake Challenge tu.. Kembang kempis hidung gua nie..yelah, tetibe muke gua masuk paper...lawak pon ade...mak gua la nie..gua balik-balik umah, tetibe beliau menjerit,

"Muko kau masuk surat khabar nie ha !"

Gua terkedu seketika...

Sekali gua bukak paper tu, hahaha...terus gua gelak sakan..mane tak nye..gua pon tak sangka, dalam berjuta2 shoot yang photographer tangkap, picture yg nie gak yg dipilih.. Terima kasih gak la kat wartawan Kosmo, Izyan Liyana tu sbb dah tolong feymes kan gua dan si Wan a.k.a monyetgiler tu...

Nah..gua sajikan muke gua yang agak tak kacak tu..
Jangan tanye ape gua buat kat situ, gua tengah masak kek cawan! ke kek cawan tu yg masak gua...entah...

Tetibe gua teringat balik, korang dah join belum contest tu? Tarikh tutup da nak dekat, so, sebagai tukang masak yg gua rase korang nie sume hebat-hebat belaka, g la...senang jer..Tengok cam gua, gua tutup mate, 5 minit tak siap-siap! haha !

Have a gempak day ! Ciao !

Pesan mak gua, "Jangan bangun lambat, nanti rezeki tak masuk..." Oooo..patut la gua.....

No comments:

Post a Comment