July 22, 2009


arggghhhh...aku sgt bOrinkkk..!
ape akan terjadi kalo kite bOrink???

a)menguMpaT?
b)men intEneT?
c)men hEnpOn?
d)kua enjOy2?
e)sume di atas?

aku suke jwpn a tu..maybe lately nie aku memang suke
mengumpat kOt..ade jer bende nak aku uMpaTkan..
adOi..mEsti byk dOsa aku nanti..taPi yg aKu pelik, lately nie
asaL Org laki lagi tErEr ngUmpat dari Org pOmpaN eh?
aku pelik skit jEr seBab aku pOn saLah soRang dari Orang laki tU..
muehehehhehee..
tapi kalo aku pilih jwpn b...tu bukan aku kOt..cOz aku bukan
suke sgT men teNet nie..kaLo aku on9 jer mesti sebab nak cari
article baru2 tUk proJect aku..xpon assignmeNt...
men henpOn? uissshhh..aku mmg xbOle kalo xde henpOn..bOle mati aku
nanti..tu ar peneman aku di kala sedang bOrink..berbekalkan duit gaji 300hengget,
aku beli gak coz henpOn aku leh men mp3 tanpa bukak music player kat lua..
aku kan kaki music skit..tp aku xminat music rock kapak n dangdUt!!!
aku suke jwpn d.. leh kua shopink2..xpon g men bowlin..
sO, kat sape2 yg rase agak terer nak cabar aku yg xterer nie..sila la..
aku on jer..

kesimpulan..aku amik pilih e..
ahahahaha..sebab aku bOsan, suMe aku wat...

2 comments: